У НАС У ГОСТЯХ « ТЕАТР АВТОРСЬКОЇ ПІСНІ»

 

     В день Святого Миколая до нас завітало багато гостей, одні з них – це криворізький « Театр авторської пісні». Криворізькі барди : Геннадій Гребенюк, Олександр та Ольга Данілови , Надія Косяк, Борис Угневий, Олександр Лазарев подарували дітям частинку своєї душі та багато авторських та вже відомих пісень. 

 

Учнів вразило уміння авторів підмічати реалії життя та втілювати їх у пісні і вірші. Діти під час виступу бардів долучилися до творчості талановитих людей, зарядилися позитивом, натхненням та умінням радіти життю.

 

 

 

Не просто зустріч з «NESРRОSTA»

  

  4 грудня вихованці нашого закладу отримали чудову нагоду приймати у себе відомий гурт  «NESPROSTA». Цей колектив у складі Дениса Блощинського, Сергія Шевченко та Ігоря Морежаніна завітав до нашого міста з гастрольною музичною програмою  і перший виступ подарували нашим дітям. 

     Надзвичайно талановиті музиканти з активною проукраїнською громадянською позицією підготували програму  виступу з використанням власного музичного репертуару. Крім того один з музикантів а саме  Денис Блощинський, провів цікавий екскурс в майстерню народження пісень та музичних творів а на закріплення набутих знань  організував  групу дітей на  створення фрагменту музичної композиції.  

Дійство завершилося виконанням фрагменту відомого світового хіта та величезним підйомом власної значимості учасників процесу.

  Фінальним акордом зустрічі стали подарунки дітям від музикантів та фото на пам’ять.

В гостях у «Академії руху»

 

 07.11.2015 року, запросивши дітей нашої школи на виставу «Вінні-Пух і його друзі», адміністрація театру «Академія Руху» подарувала дітям незабутні враження та позитивні емоції.. Безліч посмішок, позитиву, гарних вражень, особливо тоді, коли з під самого даху посипались повітряні кульки, а весь простір заповнили тисячі мильних бульбашок – справжнє диво.

  По закінченню вистави актори вийшли до дітей, запросили піднятися на сцену і перенесли глядачів у справжню казку. Фото на згадку з Вінні-Пухом і його друзями – це так чудово!

Особлива подяка керівнику театру  Бєльському Олександру Гнатовичу!

 Будемо чекати   нових зустрічей з чудовим, творчим та високопрофесійним  колективом .

 

   В гостях у мельпомени   


       30 вересня  учні нашої школи переглянули музичну казку по мотивам   Р.Кіплінга «Мауглі» у виконанні акторів Криворізького академічного театру музично-пластичного мистецтва «Академія руху». Дякуємо керівнику театру Бєльському О.Г. і акторам за надану можливість і чудовий настрій. Діти були вражені тим, що актори ходили по залу, гарними костюмами та декораціями, а енергія, яку випромінювали актори не залишила нікого байдужими.

    По закінченню вистави адміністратор театру Олена Анатоліївна запросила наших вихованців у жовтні на виставу по правилам дорожнього руху «Червоний, жовтий, зелений». Будемо з нетерпінням чекати наступної зустрічі.

 


ПОЧАТОК ВЕСНИ - СВЯТО КРАСИ

 

 

 

 Ось нарешті і закінчилася зима! Відтепер наші шапки та шарфи все частіше будуть залишатися у шафах. Їм на зміну приходять яскраві сонячні промені, що зігрівають не тільки ззовні, але й дарують внутрішнє тепло – позитивні емоції та гарний настрій. Саме зараз виникає гостре бажання оновлення, хочеться дарувати красу та радість навколишньому світу, очікуючи того ж навзаєм.

   Перший по-справжньому весняний тиждень ми розпочали з прибирання шкільних та прилеглих територій. Після уроків, хлопці нашої школи, під керівництвом Анатолія Андрійовича Чагіна, розчищали та приводили в належний вигляд паркову місцину, перекопували шкільні земельні ділянки, підготовлювали їх до засіву квітами. Та незважаючи на цю трудову операцію, а також, на спортивну та гурткову зайнятість, представники сильної статі усе ж знайшли час, щоб підготувати поздоровлення до найочікуванішого березневого свята – Всесвітнього Дня Жінки. 

   Привітальні листівки, що оформлені нашими хлопчиками та дівчатами наразі виставлені у холі житлового корпусу. Але на цьому робота з олівцями, ножицями, фарбами та папером не закінчилася. Відмінне художнє оформлення святкового концерту – от що стало цьогорічною «фішкою» закладу. Величезні саморобні квітники, паперові ліхтарики та гірлянди, яскраві плакати – все це дійсно милує око та додає святкового настрою. 

  Та й сама святкова програма вдалася на славу! У сценарії заходу, який підготувала Татьяна Сергієвна Шевченко, знайшлося місце і для віршів, танців та пісень, і для доречного гумору, і для глибоких ліричних відступлень. «Зірками» концерту можна вважати Настю Касаткіну, що разом з Толею Солдатенковим танцювала технічно-важкий акробатичний контемп, поставила власний номер з елементами вальсу та поезії, приймала участь у інших постановках, та улюбленця школи – дев`ятирічного Сашка Чубаря, що підготував дуже особливе привітання своєму класному керівникові. Тож, стараннями першої групи, та й усіх учасників концерту загалом, ми отримали пречудовий заряд гарних вражень, це було класно!

    А  доказом того, що наші дівчата не тільки гарні, а ще й спортивні, розумні та винахідливі, є розважальна вікторина «А ну-мо, дівчатка!», спортивне змагання « Красуні, на старт!», дебатна гра «Якби ви вчились так, як треба, то й мудрість би була своя…», у яких юні представниці прекрасної половини людства  приймали найактивнішу участь.

Естетичне виховання

Зміст естетичного виховання 

Завданням естетичного виховання в закладі є виявлення у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних почуттів, діях, вчинках, пов’язаних з мистецтвом. Особистість, якій властиве це ставлення, володіє системою елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатна збагнути та виразити свої вміння, прагне та вміє здійснювати свою творчу діяльність.

Метаестетичного виховання спрямована на розвиток у зростаючої особистості широкого спектра почуттів – здатності збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, вміти відчувати та розуміти художні твори, вміти використовувати власні навички та творчі завдання.

Враховуючи вищевказане, досягнення поставленої мети конкретизуються в основних завданнях, що інтегрують навчальні, виховні й розвиваючі аспекти, а саме:

1.      збагачення емоційно-естетичного досвіду, формування культури почуттів, розвиток загальних та художніх здібностей, художньо-образного мислення, універсальних якостей творчої особистості;

2.       виховання в учнів естетичного ставлення до дійсності та мистецтва, світоглядних уявлень і ціннісних художніх орієнтацій, розуміння учнями зв'язків мистецтва з природним і предметним середовищем, життєдіяльністю людини, зокрема сучасною технікою, засобами масової інформації;

3.      виховання здатності сприймати та інтерпретувати художні твори,              висловлювати особистісне ставлення до них, аргументуючи свої думки та оцінки

 

    

1.      розширення і збагачення художньо-естетичного досвіду, опанування художніми вміннями та навичками в практичній діяльності, формування художньої компетентності — здатності керуватися набутими художніми знаннями та вміннями, готовність використовувати отриманий досвід у самостійній діяльності згідно з універсальними загальнолюдськими естетичними цінностями та власними духовно-світоглядними позиціями;

2.      формування системи знань та уявлень про сутність, види та жанри мистецтва, особливості художньо-образної мови мистецтв — музичного, візуального, хореографічного, театрального, екранного;

3.      виховання художніх інтересів, смаків, морально-естетичних ідеалів, потреб у художньо-творчій самореалізації та духовно-естетичному самовдосконаленні відповідно до індивідуальних можливостей та вікових етапів розвитку, формування навичок художньої самоосвіти та самовиховання.

 

Реалізація завдань в закладі відбувається також за допомогою гурткової роботи з художньо-естетичного напрямку, на базі закладу працюють гуртки:

 

"Юний художник" - керівник Холодняк М.А

"Бальні танці" - керівник Кулакова О.В

"Духовий оркестр" - керівник Антонов В.О

      Інструктора з праці –  Кутаєва О.О, Чумак Ю.O та Сторчак Н.В працюють на розвиток здібностей  вихованців з декоративно-вжиткового мистецтва.

 

 Діти відвідують гуртки з художньо-естетичного напрямку на базі ЦДЮТ "Мрія" (бісероплетіння, вишивка, витинанка, м'яка іграшка) на базі художньої школи.

  Інструктор з праці – Кулажко С.В, проводить роботу з циклу «Майбутні господарочки» з метою поглиблення знань та вмінь дівчат щодо куховарства.

 

      

 

Принципи естетичного виховання в закладі :

·                органічне поєднання універсального (загальнолюдського, полікультурного), національного (державного) і регіонального (етнолокального, краєзнавчого) компонентів освіти та виховання з безумовним пріоритетом їх національної спрямованості, що забезпечує формування в учнів патріотичних почуттів, громадянської свідомості;

·                синергетичний підхід, що зумовлює націленість освітньо-виховної системи на художньо-естетичний саморозвиток особистості шляхом поєднання освіти із самоосвітою, виховання із самовихованням, на їх безперервність і відкритість до змін;

·                природовідповідність (врахування вікових особливостей та індивідуальних здібностей учнів) та культуровідповідність (розгляд системи художньо-естетичної освіти та виховання школярів як соціокультурного феномену, забезпечення культурної спадкоємності поколінь);

·                гуманітаризація і гуманізація (повага до інтересів і потреб особистості, „олюднення” знань, побудова навчально-виховного процесу на основі педагогіки співробітництва, толерантності взаємин і спілкування);

 

·                 цілісність, що передбачає багатофакторну взаємодію відображених у змісті освіти та виховання основних компонентів соціального досвіду — художньо-естетичних знань, світоглядних уявлень, емоційно-ціннісного ставлення, художніх умінь, творчості;

·                 поліхудожність, інтегральність, діалогічність (відображення в змісті художньо-естетичної освіти та виховання об'єктивно існуючих зв'язків між видами мистецтв, діалогу культур);

·                 варіативність на основі індивідуалізації, широкої диференціації та допрофесійної спеціалізації;

·                 взаємозв'язок художньо-естетичного виховання з соціокультурним середовищем (координація шкільної та позашкільної роботи, узгодження освітніх і дозвіллєвих заходів, гармонізація суспільних, професійно-педагогічних і сімейно-родинних виховних впливів).

В діяльності вихователів та класних керівників реалізація естетичного виховання відбувається за допомогою проведення конкурсних програм «Мода і смак»; «Художня самодіяльність – це…»; «Видатні поети»; «Я – творча особистість»; інформаційних лінійок: «Осінь – чарівна пора»; «Естетична культура»; «Наші досягнення – результат в майбутньому»; «Весна красна»; музичних віталень «Моя музична Україна!»; «Танці – запорука здоров’я»; «зимонька зима!»; а також концертні програми, присвячені пам’ятним датам

          

 Очікувані результати відображають ряд якостей у вихованців нашого закладу, а саме :

  • здатність до активної перетворювальної діяльності з внесенням елементів краси в усі сфери життя людини;
  • навички аналізу та сприйняття художніх творів;
  • мати художньо-естетичні смаки, емоції, почуття та культуру мислення поведінки;
  • мати систему мистецьких знань, понять, термінів, тлумачень.

 

Духовий оркестр “Веселка” неодноразово ставав дипломантом загальноміського фестивалю “Весна Рудани”.

Обласного фестивалю “Таланти багатодітної родини”

Учасники першого відкритого загальноміського конкурсу духових оркестрів та багатьох районних та загальноміських заходів

 

 

 Одним з найяскравіших досягнень стала перемога  Крич Алли та Гарькавої Вікторії у конкурсі творчих робіт з бісеру та отримання грошової винагороди від президента Л. Кучми.